Arwin Koens nieuwe Nooteboom verkoopadviseur voor Noord-Nederland

Nooteboom Trailers heeft aangekondigd dat Arwin Koens met ingang van maandag 13 maart is aangesteld als verkoopadviseur voor Noord-Nederland.Arwin zal de rol overnemen van Ralph Disveld, die onlangs is overgestapt naar Spierings Kranen als verkoper.

Arwin Koens is geen onbekende voor de meeste klanten van Nooteboom, aangezien hij van 2005 tot 2013 verantwoordelijk was voor de verkoop in Noord-Nederland. Na zijn periode bij Nooteboom maakte hij de overstap naar Welgro, een producent van bulkwagens. Nooteboom is blij dat Arwin ervoor heeft gekozen om terug te keren en zijn uitgebreide kennis en ervaring in te zetten als verkoopadviseur voor hun speciale voertuigen.

Arwin Koens zal direct aan de slag gaan in zijn rayon. Hij is te bereiken via telefoonnummer +31 629 702588 of per e-mail op [email protected]. Nooteboom Trailers kijkt uit naar de samenwerking met Arwin en is ervan overtuigd dat hij een waardevolle bijdrage zal leveren aan het bedrijf en haar klanten.

Nooteboom organisatie