HODEL Betriebe AG nieuw Nooteboom Center voor service & onderdelen voor Zwitserland

Zwitserland is voor Nooteboom al decennia lang een belangrijke en groeiende afzetmarkt. Om de serviceverlening naar onze klanten nog verder te verhogen, is Nooteboom een samenwerking aangegaan met Hodel Betriebe AG als service & partscenter. De uitgebreide expertise van Hodel op het gebied van laadkranen, trailers en hydrauliek staat garant voor een professionele en deskundige service. Als aanspreekpunt voor heel Zwitserland verzorgt Hodel Betriebe AG het onderhoud, de reparatie en de levering van onderdelen voor de Nooteboom voertuigen. Centraal gelegen in het hart van Zwitserland, is het Hodel servicecenter binnen een uur te bereiken vanuit Bern, Basel en Zürich.

Service en reparatie

Alle voorkomende service- en reparatiewerkzaamheden voor Nooteboom voertuigen worden professioneel uitgevoerd door Hodel Betriebe AG in overeenstemming met de Nooteboom richtlijnen. De werkplaats is zeer modern ingericht. Voor reparatiewerkzaamheden beschikken zij daarnaast over een eigen lasafdeling en spuiterij. In de moderne productiehallen ​ - met een grote werkplaats, een eigen metaalbewerkingswerkplaats en een schilderwerkplaats - kunnen alle werkzaamheden op dezelfde locatie worden uitgevoerd. Daarnaast werkt Hodel Betriebe AG nauw samen met servicepartners in heel Zwitserland. Met de 24-uurs oproepdienst garandeert Hodel Betriebe de klok rond een nooddienst.

Hodel Service Center voor Nooteboom voertuigen

Onderdelen levering

Hodel is voortaan ook verantwoordelijk voor de levering van onderdelen aan alle klanten in Zwitserland en beschikt over een eigen magazijnvoorraad van de belangrijkste Nooteboom onderdelen. Onderdelen die voor 16.00 uur besteld worden, kunnen daardoor al de volgende dag bij de klant ​ geleverd worden.

Zowel Hodel als Nooteboom hechten er veel waarde aan het onderdelenmagazijn in Zwitserland altijd up-to-date te houden, om zo haar klanten een topservice te kunnen bieden. Al meer dan 10 jaar breidt Hodel Betriebe AG zijn dienstverlening voortdurend uit en onderhoudt het nauwe contact met zijn klanten.

Hodel Betriebe AG
​Mooshof 2
​CH-6022 Grosswangen

Tel.: +41 41 984 06 00
Pikett 24h: +41 79 255 82 44
E-Mail: [email protected]

Werkstatt Hodel Betreibe AG

Noot voor de redactie (niet voor publicatie): Digitale foto’s zijn in hoge resolutie bijgevoegd en zijn vrij voor publicatie.