MarGe Models introduceert Nooteboom 3-assige semidieplader in schaal 1:32

Op de Spielwarenmesse in Nurnberg - 31 januari tot en met 4 februari - introduceert MarGe Models op haar stand C48 in hal 7 het allereerste Nooteboom schaalmodel in schaal 1:32.

Het betreft een 3-assige semidieplader, type MCOS-48-03EB, speciaal geschikt voor het vervoer van bouw- en landbouwmachines. Het model is zeer gedetailleerd en is voorzien van gestuurde assen, een hefbare laadvloer en dubbel uitklappende opritten die ook in breedte verstelbaar zijn.

​In Q2 van dit jaar zal het model voor de verzamelaar leverbaar zijn voor de zeer scherpe prijs van EUR 85,- incl. BTW. Het model komt in ieder geval in twee varianten: Laadvloer en opritten voorzien van aluminium roosterdelen of voorzien van houten vloerdelen. Exact zoals deze ook in werkelijkheid leverbaar zijn.

In de loop van Q1 kunnen deze modellen al via de Nooteboom Shop worden gereserveerd, ​ via www.nooteboomshop.com.

Speciaal voor deze oplegger ontwikkelt MarGe Models ook nieuwe trekkers. Op de Spielwarenmesse worden de prototypes gepresenteerd van de Volvo FH16 4x2 en de Volvo 6x2. Dit is het type trekker dat veelal in combinatie met een 3-assige semidieplader rijdt. Deze trucks zullen later dit jaar leverbaar zijn.

Nooteboom Shop