Peinemann breidt vloot uit met drie nieuwe Nooteboom hoogwerker semidiepladers

Peinemann uit Hoogvliet is al decennia lang een trouwe klant van Nooteboom. Het wagenpark bevat veel hydraulisch gestuurde Nooteboom MCO en Manoovr semidiepladers, die vooral worden ingezet voor het vervoer van kraandelen en hoogwerkers. De nieuwste aanwinst zijn 3 uitschuifbare hoogwerker semidiepladers, type MCO-48-03V, met hydraulische heftafel voor laden op de zwanenhals. De semidiepladers zijn uitgerust met allerlei opties, speciaal gericht op het vervoer van hoogwerker materieel. In de loop van volgend jaar komt daar nog een 6-assige Manoovr bij.

De nieuwste aanwinst van Peinemann zijn 3 uitschuifbare hoogwerker semidiepladers, type MCO-48-03V, met hydraulische heftafel voor het eenvoudig en veilig laden/lossen op de zwanenhals.

Een van de nieuwste 3-assige Hoogwerkers semidieplader is bestemd voor de 18-jarige chauffeur Dion Mieremet. Hij neemt het stokje over van zijn grootvader John de Hees, die ruim 28 jaar bij Peinemann in dienst is geweest. Al van kleins af aan ging Dion met zijn opa mee, die hem alle fijne kneepjes van het vak heeft geleerd zoals het laden en lossen van machines en het veilig zekeren van de lading. Met zijn 70 jaar kon John al langere tijd van zijn pensioen genieten, maar hij heeft er bewust voor gekozen om langer bij Peinemann te blijven totdat kleinzoon Dion zover was om zijn functie als chauffeur over te nemen. Wij wensen Dion veel veilige kilometers toe met zijn nieuwe Nooteboom semidieplader!

De 18-jarige Dion Mieremet neemt het stokje over van zijn opa John de Hees en wordt de vaste chauffeur van deze nieuwe combinatie.